Middag och Bio

Vi hade kul igår, vi åkte först och åt en god middag, sen gick vi till Stockholms sämsta biograf, Park, allt va kaos där samt att jag inte såg någonting eftersom de byggt stolarna som kurac. Sen har jag ju en tendens till att somna på bio vilken inte var ett undantag igår, haha alla tycker det är så tråkigt när jag somnar men filmen va sååå seg. Den var konstig, kan inte avslöja ngt om ni ska se den men..ja ni förstår om ni ser den ;)

Idag ska jag göra lite stuff, träffa Freja, senare ska jag och Sandra gå köpa kläder till nästa helg.. Har ju glömt att berätta, vi är typ 25 tjejer som ska spela fotbollsturnering nästa lördag, vi e 5 lag, alla i sexiga outfits haha. Vi ska hitta hotpants, knästrumpor, linnen som jag ska lämna in på tryck ;)

Sandra myser m tenchi innan vi gick..
Nyrakad )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0