lev dagen som det vore den sista!

Jag tycker mycket saker i livet är jäääkligt skumt! Vi föds in i den här världen med allt vad det innebär, sen ska man slösa bort tiden med så mycket elaka människor som finns runt omkring, varför? Livet ska vara roligt, man ska ha människor i sin omgivning som lyfter än, som får en glad, känna sig fin och vacker och må bra i hjärtat!

Vi måste vara starkare, det finns för mycket yttre påfrestningar som bryter ner människor, jag mår dåligt när jag hör folk i ens närhet som förlorar nära och kära, DET är saker som kan bryta ner än, men dem människorna går vidare ser andra positiva saker som lyfter än.. Jag beundrar positiva människor som har varit med om svåra saker.. kanske är de dem enda som inser att man ska leva i nuet och leva varje dag som det var ens sista.. Kanske måste vissa förlora någon för att inse att inget varar förevigt...

Jag ska göra allt jag vill göra, jag ska inte låta någon stoppa mig, jag ska må bra...

Ser lite förskräckt ut.. men enda bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0