Klaga inte över ditt liv- ta tag i det!

Shit var och varannan människa man stöter på e ju helt deprimerade.. va f*n vi har ju haft vinter förut, vi bor i ett isssskallt land! Det svåraste tror jag är att folk inte har saker att se fram emot! Man måste hitta på saker gott folk, jag e en ganska påhittig filur, gå på brunch, cosmonova, res iväg på weekendresa, gå på spa ligga i bubbelbadet och snacka med vänner med en juicedrink ;) Ät middag med vänner och familj.. det hjälper inte att vara ledsen och att klaga! Jag avskyr när folk klagar, sprider dålig stämning och får andra att känna sig lika nere, inte bra! För drygt en månad sen tänkte alla på Haiti, nu är de 300000 döda glömda och vi klagar på att vi fryser...

Ta tag i ditt liv, "Dina tankar bestämmer"

Just nu längtar jag till lördag då vi ska ha fotbollsturneringen, idag lämnade jag in våra tröjor på tryck hos en av våra leverantörer som skulle fixa dem... sååå gulligt! Så här ska vårt lag se ut (fast svart/vita strumpor) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0