I'm back :) bilder från fotbollsturneringen!

Hej alla solstrålar :)

Jag är tillbaka, stark och glad... Jág är verkligen ledsen över att jag inte bloggat på länge :( Men ibland känner man bara att man måste ordna upp sina tankar innan man kan få ner dem!

Jag har haft det lite struligt på sista tiden, jag tror att det största problemet varför det har blivit som det har blivit är att jag inte lyssnat på vad jag själv vill i livet, jag är så glad att man går igenom olika saker i livet för allt man gör stärker än hela hela tiden! Man lär sig saker varje gång som är så viktigt. Jag är en stark människa men har kanske inte riktigt levt som jag lär ett tag.. men nu vet jag precis vad jag vill, vad jag ska göra och vad någon absolut inte skulle få göra mot mig igen..

Tror inte man kan förändra en människa, men en människa kanske kan förändra sig själv..

Igår hade vi vår fantastiskt roliga fotbollsturnering, 25 tjejer! Helt galet! Var verkligen galet kul, alla gick in för det stenhårt och körde till 110% va revalstämning från minut 1.. Sandra var en stjärna som hade styrt upp allt, you go girl! Hur det gick skiter jag i att berätta ;)

På kvällen åkte alla hem till Sandra och hade kul sen gick vi ut!

Jag och Sandra i vår outfit..

 

 

Vi var helt slut efter varje match (de va 10 min)

 

Malin och sitt vita (!) lag

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0