Gårdagens synder redan gjorda- behöver hjälp?!

Jag mår så dåligt att det inte finns på denna värld, jag är någon annanstans.. jag har sovit och sovit men jag mår sämre ändå! Jag drack inte så mkt igår men problemet är att vi inte sov så mkt eftersom Sandra ställde kl på 9.30  

Jag måste hålla min vaken eftersom Peter landar 22.45 och jag ska hämta honom på Arlanda, måste ställa upp för kärleken ;) Känner redan ångest över hur jag kommer må på jobbet imorgon, bra jobbat Alexia! Men man lever bara en gång va det va?!

Nu har jag letat bakistips på nätet!

Vatten- drick mkt vatten hjälp dina njurar, de lider!

Fruktos- de skrivs att frukt i alla dess former ska vara bra, alt juice.

Receptfria värktabletter, ja älskar treo

Resorb- vätskeersättning ska man tydligen ta innan man går och lägger sig och när man vaknar, man blir ju extremt uttorkad!

Frisk luft- ut och ta promenader och andas in frisk luft

Sov- att sova bort bakfyllan ska vara grymt, något min kropp inte förstår!

haha jag antar att det är många som känner som dig, tur att jag inte är en av er på den fronten iaf 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0