Die computer- you destroy love!

Hej mina rosor!

Nu är jag tillbaka :) Har varit exremt dåligt på att blogga, haft mycket i mitt huvud, men nu slipper ni inte undan mig!

Vet ni, jag koll, de på tv 4 i morse på nyhetsmorgon... var ett inslag om beroende, var sjukt läskigt! Detta handlade om en kille med sexmissbruk, det var helt galet! jag tror att dagens levnadssätt gör väldigt många beroende av datorer, mobil, facebook, internet överhuvudtaget. Men jag tror också att det främst är svaga människor som blir beroende, folk som inte kan kontrollera sig själv och vara starka individer.. Kan tex vara människor som inte gillar att vara ensamma och ser datorn som ett sällskap! Helt sjukt, jag tror vi måste göra något draststiskt, dra ut proppen till strömmen världen över, die computer die, you destroy love!

Jag känner mig ovanligt stark, vet inte vad som hänt, jag känner mig som stålkvinnan! 

 

Har min underbara puffärmströja från h&m, svarta skinnbyxor och ett stakt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0