Broken hearted girl..

Igår var en av de jobbigaste dagarna i mitt liv, jag var tvungen att ta tag i saker som tyngt mitt hjärta, det är väldigt svårt att göra sånt eftersom man vet att man kommer såra någon annan. Men man måste tänka på sig själv ibland, man måste fundera på varför man inte mår bra och framför allt vad man ska göra åt det. Ibland finns inga alternativ, skulle det finnas det skulle man självklart välja det minst smärtsamma, men denna gång gick det inte. Någon sa till mig att det alltid kommer något bra ur det dåliga och jag vet verkligen att det gör det  (lyssna på låten nedan)

Igår kväll åkte jag Sandra och Malin hem till mina parents house och lagade jättegod mat, vi stekte halloumi (blev kålsvart), köpte olika oliver, fetaost och rött vin. Sen åt vi massa annat gott till middag..

Efter middagen duschade vi gjorde inpackning och badade bastu :)

Sandra i bastun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0