Vapiano och julmarknad

Middagen igår var så mysig och god, vi kollade på Idol och jag kan inte låta bli att uttala mig om hans fruktansvärt pinsamma flickvän, snälla kan hon inte låta killen få sin minut i rampljuset själv utan att hon ska stå där och ja, vad gjorde hon egentligen där?

Har en så mysig och lugn dag, jag och Peter åkte först och lämnade in hans ring (problem igen, de är dumma i huvudet på den guldsmeden) de sa att han skulle ta den storleken men den var för liten! aja..

Sen tänkte vi åka hem och äta men det verkade så tråkigt så vi åkte till Vapiano i Gamla stan och åt underbar pasta, sååå god! De gör ju pastan själva och det är verkligen skillnad! Mums, sen gick vi på julmarknaden en sväng och slogs med alla turister, för mkt folk, man fick klaustrofobi haha Nu ska jag läsa skvaller, måla naglarna och kolla på film

Kl 18.15 kommer mina föräldrar och hämtar upp oss för att sen möta min bror och hans tjer och gå på julkonsert och restaurang  Ska bli fantastiskt mysigt!

Ta hand om er!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0