Tårta och middag på gång

Jag har en fundering som jag tänkt på ett tag nu... jag funderar på byta bloggsida, jag startade bloggen här på metro i juni och sen dess har jag varit lite arg på hur det blir när man laddar upp bilder, det blir lixom små bilder, jag tycker inte alltid man ser så tydligt, men det är väl ok med er i så fall? jag länkar ju bara till nya så fortsätter vi där  Jag återkommer om det!

Jag är så sugen på att gå på filmen en julsaga, hörde att man fick ha 3:D glasögon på sig då, Peter och Bea (jag orkade inte hänga med) var tillsammans och såg en film med 3:D glasögon för ett tag sen, såg så kul ut! Dessutom älskar jag Cosmonova när man kan gå på såna filmer, ska försöka hitta en dag någongång när man hinner, pju!

Min älskade Aida fyllde år igår (!) wiiie! Så jag ska laga tårta till henne idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0