Snow snow snow..

Trodde det var omöjligt att gråta så mkt på en och samma kväll som jag gjorde igår, oh my god! Först var det Svenska hjältar som vi ramlade in på,shit va man bölade, sen såg vi en underbar film som jag inte kommer ihåg namnet på :) Jag grät och grät tycker inte om när djur far illa, skulle kunna slå sönder folk som gör illa djur!

Igår tränade jag helt otroligt nog, känns idag men all smärta försvann när jag tittade ut och sken upp när jag såg det vita vinterlandet utranför fönstret :) så sjukt mysigt med snö, hoppas det håller i sig fram till jul, det måste det göra! Vill ut och åka pulka åhhh va kul!

Grattis grattis till min kära Josefine som fyller år idag, hoppas du får toppen, saknar dig här i Sthlm :(

Ikväll ska jag ha middag hemma för Mikaela och Jennie, vill inte skriva vad jag ska bjuda på för de kanske läser, något gott blir det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0