Julshopping och lunch

Nu har vi kommit hem, vi har julmusik på och jag har slagit in paket :) Dessutom gör jag vår julskinka, doftar sååå gott här hemma! Jag har handlat otroligt fina saker denna jul, är riktigt nöjd faktiskt! Vi åt lunch på ett jättefint och mysigt café/butik var inrett som en liten trädgård, vi åt en grillad smörgås fylld med soltorkadetomater/fetacreme och kyckling, mums..

Ps. sa jag att vi hämtade mina diamanter igår?! Så fin!
Ikväll ska jag träffa Jessica, Sofie och Aida och gå på Tapasrestaurang äta gott och dricka sangria  Var 7 mån sen jag träffade Jessica och flera mån sen jag träffade Sofie, ska bli så mysigt och det kommer bli en hel del tjatter kan jag lova!

Vad jag ska ha på mig är ett mysterium dock,,

Ha en mysig kväll!






Förlovningsringen haar kommit )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0