Julkonsert och grekisk restaurant!

Igår kväll var jag, Peter, mamma, pappa min bror och hans Helena på julgospel-konsert i Immanuelkyrkan, jag var på den förra året efter de hade uppträtt på The voice och då var det grymt, denna gång var det ok! Efter det bjöd mamma och pappa oss och deras vänner på middag på Ouzo, ville fira förlovningen! kanongott! Så härlig stämning på grekrestauranger, flk sjunger går upp och dansar, och bjuder på sig själva, HÖG ljudvolym! Vi åt först lite pikilia, kalla smårätter, röror  bröd ostar m.m. sen åt jag lammkotletter, Peter oxfilé sen delade vi på en Gino med massa varm vit choklad och glass, mums! Tack för en jättemysig kväll!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0