Julfest - var snäll mot grisarna!

Jaha friends, idag har vi vår julmiddag på jobbet som jag varit med och anordnat för 250 pers, håll tummarna! Julmaten är dock ingenting som lockar, hoppas det finns lite smarrig fisk ist, känner bara för julmat 1 gång/ år och det är och julafton! Tycker vi kan vara snälla mot de söta grisarna och köpa ekologisk skinka!

På juldagen firar vi jul med vår grekiska liga och då är det inte riktig svensk mat, denna jul ska vi vara på landet ska bli väldigt mysigt, dock väldigt tråkigt att jag inte är med Peter, men vi firar Grekisk jul tillsammans den 25:e Sen sticker vi till London över nyår då jag fyller år (31/12)

Igår kom våra ringar så vi ska hämta Peters innan vi ska på middag och se idolfinalen :) Min ring måste dock in på gravering så jag får min nästa vecka *längtar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0