Humanitys presskontor!

Vad lovade jag mig själv igår? Jo att inte stressa... bra gick ju super, verkligen! Va kaosdag idag, skulle åka iväg på lunchen till Hammarby Sjöstad och möta Freja, jag var helt vilsen, tog typ 45 min dit för jag körde till Årsta :( Väl på presskontoret var det trevligt, träffade Humanitys frontfigur som tagit märket till Europa, hon är den mest drivna tjej jag träffat, 36 år och gjort så coola saker, han har gjort allt man vill, tagit in massa coola märken till Sverige och verkar inte vara rädd för ngt, mkt inspirerande tjej!

Vi fick fin fina armband också från Humanity, valde 2 mellanlånga! Tycker verkligen ni borde gå köpa ett varsitt, tänk på att det går till en bra grej också, så ni får både ha ett snyggt armband på er och ni gör det för en god grej Kolla på t.ex. NK

kl. 17.30 ska vi hämta ringarna, sen till Peters föräldrar för en lugn och mysig middag och Idolfinal









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0