Fashion network på F12

Första jag ser när jag öppnar mailen är Bea som skickat bilden från igår..suck..Alltså jag förstår inte varför bilderna som de tar på ställerna alltid blir så fula på ett eller annat sätt.. 

vi hade iaf jättemysigt igår, vi åt först middag och tog in en flaska vin, sen åkte vi till F12 Salongen och hade trevligt, serverades galet starka drinkar så inte konstigt att man blev lite snurrig ;) träffade Mathilda och hennes kompis Sussie som vi garvade med hela kvällen..Goodybagen var inte mkt att hänga i granen, lite brun utansol tester, parfymtester, maskara från YSL (det enda bra) och choklad..

Ciao




Bea tyckte vi skulle vara tysta om vår plan att sno med en asssfin julgranskula, lyckades vi?!

Kommentarer
Postat av: sussie

men hej! skitkul kväll! slutade med att man blev lite för full för att komma in på fler ställen, jag höll med vakten och vinglade hem:) skitkul att träffa dig! och som du sa, goodiebagen var inte mkt att ha, dock ser det ut som att det var någon på fotot var i stort behov av brun-utan-solgrejen :) bra namn på bloggen förresten! imponerad! vi ses kanske igen! skriver då min sida kommer upp så du får shoppa lite! :) kram kram

2009-12-21 @ 23:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0