Bästa julkonserten!

Hej sötisar,

Jag är glad, har kommit på vad jag ska köpa till Peter i julklapp (haft en klump i magen för det) det är ju sååå svårt men nu har jag klurat ut en bra grej :) Längtar till julen :)

jag är inte riktigt nöjd med håret så jag måste gå tillbaka idag igen kl 17.30 haha Tur att min älskling sponsrar mig jag går i konkurs tack vare håret haha nää.. Är man fin i håret så behöver man inte så mkt smink då kör jag bara maskara och det tycker är skönt :)

Vet ni, på lördag ska vi göra en sak hela familjen som jag längtat efter, mamma, pappa, jag, Peter, min bror och hans Helena (och deras "Skorpan" i magen) vi ska gå på Gospelkonsert i Immanuelskyrkan (Birger Jarlsgatan), jag var på den förra året och det var det mest fantastiska jag hört, de var så otroligt duktiga och man kom i sån julstämning  De har konsert fred & lör så har ni möjlighet så gå 140:-/biljett! Efter ska vi ut och äta något gott! *älskar att umgås med min familj* Love you all!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0