Är det ödet?

Idag har varit en sjukt jobbig dag, från morgon till kl 17.30 när jag fick glömma allt och gå på en fantastiskt street dance klass, nu sitter jag ensam i soffan, pillar på bloggen, har ansiktsmask, lagat en kanongod laxrätt gjort en stooor fruktsallad och fixat glögg ojoj!

Jag fick reda på saker idag som kommer att röra runt i Alexias- liv- grytan, men det är väl meningen i livet? Ödet bestämmer och det du kan göra är att intala dig själv att det är meningen och att något bra kommer att medfölja det som kommer, man kan inte annat än tänka positivt och försöka inse att du måste tro på saker  innan någon annann kan göra det! Allt ordnar sig alltid, försök tänka ut någongång när någonting inte ordnat sig..

En sak är att Brittish Airways troligtvis går ut i strejk mellan 22/12 och 2/1 och jag och Peter flyger med dem till London 30/12 f*ck! Jag vill ha min resa  Håll tummarna!

Love you boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0