Alexias julkalender 1/12

Jag känner mig så ynklig, halsen är så tjock och näsan rinner, dumma människa som smittat mig :( Peter lämnade mig ensam igår för att dricka öl, bahhh..så ingen tyckte synd om mig, ingen bild, har stor halsduk röd näsa och mysig stor jacka på mig..

Men jag är uppe med tuppen och har 1000 grejer att göra idag, ikväll ska jag på middag med Jennie och Mikaela, ska bli mysigt har saknat dem! Kanske inte tar något vin och försöker kurera mig istället..

Tänkte jag skulle starta med Alexias julkalender, saker jag tycker är fina och man vill ha i klappen, både materiella och praktiska saker :) får bli från och med idag e.m.

Så här ser jag ut idag (i mitt huvud) Skjorta och leggings h&m, 149:- resp 99:-, skor scorett 999:-, armband CC skye 1499:-, väska 2.55 Chanel! Mums va fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0